Fargefest!

Fargefest!

mandag 25. august 2014

To nye mapper Two new pouches



Det er fortsatt litt sommer, og derfor fritt fram for spreke farger - spesielt rosa :)
Summer is not over yet, I still want to use som fresh colors - and pink is one of my favorites :)




 
 
Fortsatt det samme mønsteret som før (her)
Still the same tutorial as before (here)
 
 
 
 
 
 
 
Det vises ikke så godt, men jeg har applikert med gul silketråd, den skinner så fint!
 
It does not really show that good, but I used yellow silk thread for the application,
it shines so bright!
 
 
 
 
 
 
 
...og så måtte jeg selvfølgelig sette dem sammen med de to jeg sydde nå nylig :)
 
...and of course I had to line up all four of them :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 







Må også vise strandvesken min i sitt rette element - den ble mye brukt i sommer! Bildet er tatt på Stokkøya, ei lita perle i Åfjord (Sør - Trøndelag).
Du kan se flere vesker i samme stilen her.

Just have to show you my beachbag in the right surroundings - I have really used it a lot this summer! The picture is taken at an idyllic island called "Stokkøya" in Åfjord (Sør-Trøndelag, in the middle of Norway). You can see more of these bags here.



 
 
 
 
 
 
 
 
 

...og i dag bestilte jeg julestoffer!
...and today I ordered some Christmas fabrics!


15 kommentarer:

  1. Mappene dine er så knallfine alle sammen, og de gjør seg så godt med den blomsten i tillegg. Nå må jeg bare snart se å få satt meg ned å få sydd noen selv etter mønsteret ditt. Takk for at du har delt mønster, jeg gleder meg til å sette i gang å sy mapper. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Berit! Tusen takk for hyggelig kommentar :) ja - denne blomsten ser ut til å gå igjen på det meste, jeg har blitt veldig glad i den! Lykke til med mappesyingen - del gjerne bilder :)

      Ha en fin dag!

      Liv Iren

      Slett
  2. Flotte og fargerike ting du lager :-) Blir i godt humør av å lese bloggen din.

    SvarSlett
    Svar
    1. ...og jeg blir veldig glad for en sånn hyggelig hilsen fra deg :) Tusen takk, og velkommen innom igjen!

      Slett
  3. Hei Liv Iren. Tusen takk for besøket på bloggen min, og for veldig hyggelig kommentar. Og heldigvis fant jeg også deg - for en fargefest bloggen din er. Imponerende rett og slett!!! Du er så dyktig!!! Har selvsagt lagt deg til listen min - kan ikke gå glipp av slike farger og flott håndverk!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lone! Så hyggelig å høre at du liker det jeg lager :)
      "Fargefest" er jo en super beskrivelse av bloggen min, den har jeg ikke hørt før! Stas å bli lagt til på blogglista di - så får vi inspirere hverandre :)

      Slett
  4. Nok en samling med flotte, fargerike mapper! Blir i godt humør av å se på de!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Oddbjørg! Jeg synes det er flott å høre at folk blir glade av å se på mappene mine :)

      Slett
  5. Så mye flott du har sydd, herlige farger! Ha en fin lørdagskveld og Happy Quilting!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      satser på enda mer syaktivitet utpå høsten - nå i helga har vi hatt strålende vær her i Trøndelag!

      Ha ei fin uke!

      Slett
  6. Vips så var jeg her på bloggen din, og hva mye fint du lager. Jeg har en ok symaskin og nå må jeg virkelig komme igang og sy litt. Her fikk jeg mye inspirasjon, elsker de fine mappene dine, trur jeg skal prøve og kom meg igjennom din tutorial : ).

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Pernilla!
      Tusen takk for fin kommentar - blir så glad når folk blir inspirert av bloggen min :)
      Klart du kan lage slike mapper! Lykke til :)

      Liv Iren

      Slett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Flotte ting du syr i dejlige farver - man bliver så glad af at se på dem. Altid dejligt at besøge din blog.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig, Pernille! Tusen takk for både besøk og fin kommentar :)
      Tenkte faktisk jeg skulle sy noen nye mapper denne uka, så mot helgen kommer det vel noen bilder.
      Helt enig i at man blir glad av farger :)

      Liv Iren

      Slett