Fargefest!

Fargefest!

tirsdag 7. oktober 2014

Ugler - Owls

 
Måtte plutselig ha ei ny veske til mobiltelefonen - type flat - med et friskt uglestoff :)
 
Suddenly I was in the need of a new pouch for my mobile phone - I chose a flat version - with some colorful owls :)
 
 
 
 

Den ble litt stor ( 5" x 7"), og den har en innerlomme, så her blir det plass for litt ekstra.
 
The size is 5" x 7", and it has an inner pocket, so it measures the size of my mobile phone plus some other stuff.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Se hvilken bunke med herlige stoffer som bare venter på å bli til noe :) De kom i posten for noen dager siden - rene julaften!
 
Look at this beautiful fabrics, just waiting to turn in to something :) They arrived just a few days ago - it was like christmas eve!
 
 
 
 
 
Snart helg - da skal jeg sy!
 
Looking forward to this weekend - it is "sewing- time" from friday to sunday!
 
Oh happy days :)

8 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte stoffer du har fått......knallfarga. Gleder meg til se kva du tryller frem av stoffene. Fine ugleveske til mobilen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar :) Ja, du kan tro det klør i fingrene etter å gyve løs på denne stoffbunken! Nesten vanskelig å sovne på kvelden, jeg ligger og tenker på alt jeg skal sy...
      For min del kan bare ruskeværet komme nå, jeg har tenkt å oppholde meg innendørs - uansett :)

      Slett
  2. Så läcker med ugglorna och applikationen. Lycka till med de väntande tygerna!
    Kram Gudrun

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Gudrun :) Ja, den blomsten bare "må" bli med... nå går det raskt mot helg! Jeg er i full gang med å vaske stoffene, det er en god følelse å fylle tørkestativet med farger :)

      Slett
  3. Tøft uglestoff dette da :-) Og så mange flotte stoffer du har å meske deg i ! Spennende å se hva det blir at alt dette :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar, Linda :) ja, nå er jeg godt i gang med helgas syprosjekt, blir vel noen bilder etter hvert! Fortsatt god helg til deg!

      Slett
  4. Alltid spennende å se inn på bloggen din. Jeg blir inspirert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Siri :) Tror sannelig det blir noen bilder i løpet av kvelden, flere små og store mapper - høsten er så definitivt "sy-tid"!

      Slett