Fargefest!

Fargefest!

torsdag 4. februar 2016

Marsimartna i Levanger! Preparing for the market!

Julemarkedet var en flott opplevelse, og nå har jeg for første gang i historien tinget på en bod på årets Marsimartna her i Levanger, siste uka i februar. Skrekkblandet fryd! Døgnet har som vanlig altfor få timer, og kombinert med full jobb er det kanskje litt vel ambisiøst å skulle fylle opp en bod for egen hånd, men jeg gjør et hederlig forsøk :) Det blir mange mapper, alle sydd etter samme grunnmønster som alltid ( her ), men i to ulike størrelser. Den største utgaven sydde jeg til julemarkedet, og hvis jeg får tid, skal jeg sy noen store også denne gangen.
Men - det må jo være noen påskehøner og vårløpere også (se her)...tiden vil vise hva jeg rekker de nærmeste dagene :) Her følger en aldri så liten bildekavalkade av produksjonen så langt:


After having participated at Christmas market, I decided to sign in for another market in the last week of february. I have already made a lot of pouches ( tutorial here), and I also hope to make some of the big ones ( take a look here). Combined with my full time job, there might be some "nerves" when it comes to filling up a whole stand all by myself, but I am prepared for some night-work... I will also make some chickens and table runners ( take a look here). Here are some pictures from my production, so far...  









 
 
 
 
 

 
 
 
 



 
 
 
 
 
 



















 
 
 
 
 







 
 
 
 
 



 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 








 
 
 
 
 
 
















 
ØNSKER DERE FINE, KREATIVE FEBRUARDAGER - DET GÅR MOT VÅR :)
 
Liv Iren

13 kommentarer:

  1. Fantastisk fint det du syr. Fine farga og design. Lykke til 😍

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-)
      Jeg gleder meg veldig til dette!!

      Slett
  2. SÅ mye fint du har sydd.
    Håper å komme meg "hjem" til Levanger til marimartnan :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-)
      Ja, marsimartnan MÅ man bare få med seg :-D velkommen innom!

      Slett
  3. Superfine toalettmapper! imponert over hvor mange du har sydd. Skjønner godt "tidsklemma", jobber selv 100%, og skulle ønske det var et par ekstra sytimer i døgnet. Lykke til! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar, Birthe :)
      Ja, det hadde vært supert med et par ekstra sytimer i døgnet! Men det er utrolig hvor mange "småstunder" mån får lurt seg til på syrommet - og vips har man sannelig fått produsert noen mapper og et par høner :)
      Det blir så definitivt syhelg nå i hvert fall!

      Slett
    2. Ja, dette må bli noe for de som venter på "blomster". Veldig søte vesker.Du er jo snart kjent over hele Norge for ditt fine håndarbeid eller rettere sagt perfekte håndarbeid

      Slett
    3. Tusen takk for veldig hyggelige ord - det settes stor pris på!!

      Slett
  4. Så mange flotte og fargerike mapper du har laget! Lykke til med salget!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Irene! Jeg krysser fingrene :)

      Slett
  5. Så läckra saker du sytt! Lycka till!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk,Gudrun!
      Det gikk kjempefint på marked :)
      Nesten alt av sminkepunger, toalettmapper, påskehøner og løpere ble solgt ut! En flott opplevese :) Og ikke minst fikk jeg møtt mange trivelige mennesker som sette pris på "ekte" håndtverk!
      En fortsatt fin søndag til deg :)

      Slett
  6. Så fine mapper:-) Rakk ikke martnan, må bli neste år, hva koster mappene dine?

    SvarSlett